Tags

architecture (5) Autumn (3) Bangkok (4) Boxing (12) BW (34) cemetery (21) City (29) Forests (5) HongKong (11) Israel (11) Italy (3) Jordan (2) Kuala Lumpur (5) lakes (5) Langkawi (1) Malaysia (6) Mountains (6) Night (16) Old and forgotten (14) People (41) Reportage (39) Ruins (26) Sea (7) Sri Lanka (7) Summer! (31) Thailand (5) Warszawa (71) Winter (8) Włochy (3)

wtorek, czerwca 24, 2008

Warszawa

Skrzyżowanie Al. Jerozolimskich i Jana Pawła IIAl. Jerozolimskie aż po most i Plac Waszyngtona
Rondo I - gdyby ktoś chciał zajrzeć do tych biur mam większą wersję ;)
Znaczek Mercedesa przy Rondzie ONZ
Stolyca
Złote Tarasy i reszta
Do zgięcia - ul. Chałubińskiego, za zgięciem Aleja Niepodległości
Coś.Tak, Twoja sieć też tu wisi.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ło matko !!! Co Ty robiłaś na dachu Mariotta, zmieniłaś pracę czy jak ;)
A zdjęcia są piękne, szczęka mi opadła jak zobaczyłem jaka piekna ta Warszawa :D

el pisze...

gratulacje.jestem podduzym wrazeniem!i zazdrosc mnie az dusi;-)

szafot pisze...

nasza stolica jest jednak o wiele atrakcyjniejsza porą nocną :)

Unknown pisze...

Okropnie mi się podobają te Twoje nocne fotki Warszawy, chylę czoło ;)